jueves, 15 de septiembre de 2011

Do you hear me?


Esta canción se ha convertido en un clásico moderno, además que tiene una buena historia. Mi querido amigo G. me la pasó y me enamoré. El video es parte del corto de Daft Punk "Electroma", pero esta canción NO es de ellos, es de Marco Dos Santos. Disfrútenla, es muy divertida.

This song has become a modern classic for me, it comes with a good story. My dear friend G. sent me this song and i instantlly fell in love. The video shows parts of "Electroma", the second short movie of Daft Punk, but the song belongs to Marco Dos Santos. Enjoy, its a little pretentios but fun. +Private joke, right G.?


PD: Deeply in love with Daft Punk, some of their projects, soon!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...